Verkiezingsprogramma 2018 – D66 Brummen-Eerbeek

D66 legt de komende 4 jaar de focus op goede zorg op de goede plek, Brummen Energieneutraal en meer bevoegdheden naar de inwoners! Dit hebben wij vertaald naar ons Verkiezingsprogramma!

Wij vinden het belangrijk om u als inwoner van de gemeente Brummen de regie te laten voeren over zaken die u in uw dorp, wijk of vereniging tegenkomt. Dit houdt in dat wij u de ruimte willen geven om de zaken zo in te vullen als u dat goed lijkt. Uiteraard bent u net als wij aan bepaalde regels gebonden, maar die kunnen we samen afspreken.

De afgelopen vier jaar hebben we veel geleerd over hoe de politiek werkt en hebben we ruimte gevraagd voor burgerinitiatief, privatisering, participatie en nieuwe ideeën. Daar waar u goede ideeën heeft, horen we die liever aan het begin dan aan het einde van een proces. En wij vertrouwen erop dat u het beste beeld heeft bij uw leefomgeving. Hoe kunnen we dan samen de buurt of wijk zo inrichten dat u daar veilig, comfortabel, groen en met de juiste voorzieningen kunt wonen? Wij bereiden ons voor op de toekomst door met nieuwe energie te werken aan energiebesparing en een duurzame aanwending van de beschikbare bronnen.

We gaan goed voorbereid en zeer gemotiveerd op weg naar de nieuwe verkiezingen. We leven in een tijd van grote veranderingen. Daarbij is het van belang, dat we weten waar we op af willen koersen. In dit verkiezingsprogramma geven we aan waarvoor D66 wil gaan. En daarbij schuwen we het nemen van politieke verantwoordelijkheid niet.

Download hier het Verkiezingsprogramma D66 Brummen-Eerbeek

Contact

Heeft u een vraag, boodschap of opmerking over D66 Brummen-Eerbeek? Dan kunt u via onderstaand formulier contact met ons opnemen.
  • Vul hier uw volledige naam in.
  • Als u wilt dat we u kunnen terugbellen, vul dan hier het telefoonnummer in waarop we u het best kunnen bereiken.
  • Vul hier uw e-mailadres in als u wilt dat we u via e-mail kunnen bereiken.
  • Een korte beschrijving van het onderwerp van uw vraag, boodschap of opmerking.
  • Type hier uw vraag, boodschap of opmerking.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Gepubliceerd op 19-12-2017 - Laatst gewijzigd op 22-11-2018